GRA MEMO KRÓL PANDA LONDJI

Marka: LONDJI
Czas dostawy: 1-2 dni
99.00

GRA Memo Król Panda hiszpańskiej marki Londji  to zabawa dla dzieci i dorosłych! Zwycięzcą gry zostaje gracz, który znajdzie najbardziej pasujące pary. A 7 specjalnych kart sprawi, że gra będzie jeszcze bardziej ekscytująca:)

Instrukcja gry memo Król Panda:

Liczba graczy: od 2 do 6 osób

Cel gry: zebranie największej ilości punktów dzięki zgromadzeniu par

Gra zawiera: 36 żetonów z postaciami zwierzątek + 7 żetonów akcji + 6 sztuk koron

Rozpoczęcie gry: potasujcie żetony, następnie ułóżcie, układając losowo tak na stole, aby nie było widać postaci na kartach.

Gra: główny cel każdego zawodnika - znaleźć pasujące pary żetonów. Rozpoczyna rundę najmłodszy gracz, odwraca dwa żetony. Jeśli trafia pary - zatrzymuje je i gra dalej odwracając znowu dwa kolejne żetony. Jeśli nie znajduje pary - odwraca żetony, odkłada na miejsce i grę rozpoczyna kolejny zawodnik.

Jeśli po odwróceniu żetonów okaże się, że jest to specjalna karta akcji należy zadziałać zgodnie z zaleceniami:

The Spy x 1 (Szpieg x 1): podejrzyj jeden dodatkowy żeton ale nie pokazuj go innym graczom. Jeśli ci nie pasuje - odłóż na miejsce

The Spy x 2 (Szpieg x 2): podejrzyj dwa dodatkowe żetony ale nie pokazuj ich innym graczom. Jeśli ci nie pasują - odłóż na miejsce

The Spy x 3 (Szpieg x 3): podejrzyj trzy dodatkowe żetony ale nie pokazuj ich innym graczom. Jeśli ci nie pasują - odłóż na miejsce

STOP - the snail (STOP - wąż): tracisz kolejkę. Odłóż żeton w to samo miejsce

The Thief - the magpie (złodziej - sroka): zabierz od innego gracza parę żetonów. Kartę ze sroką odłóż i potasuj pozostałe żetony na stole

Mix all up - the octopus (potasuje wszystko - ośmiornica): Odłóż żeton i potasuj wszystkie karty na stole. Tracisz kolejkę

Lose a pair - the cats (stracona para - kotki): wybierz jedną parę ze swoich zgromadzonych żetonów, wymieszaj trzy żetony (swoją parę razem z żetonem "stracona para") i połóż trzy żetony na stole do gry. Tracisz kolejkę.

Koniec gry: zabawa kończy się w momencie, gdy nie ma już kart na stole lub gdy któryś z graczy osiągnie 7 punktów. Wygrywa ta osoba, która ma największą ilość punktów.

PUNKTOWANIE:

  • dopasowana 1 para: 1 punkt
  • skompletowanie całej zwierzęcej rodzinki (na przykład 6 pand) do 1 punkt ekstra
  • gracz, który uzbiera całą zwierzęcą rodzinkę dostaje koronę
    Udostępnij

    najnowsze produkty

    Brak produktów

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów

    Wyślij wiadomość gdy produkt pojawi się na stanie

    Wybierz swój wariant i podaj adres email a powiadomimy Cię gdy pojawi się na stanie